آخرین خبرها

ضرورت تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الله پایدارنیام در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به 8 جلسه شورای فرهنگ عمومی که در طی سال گذشته در سطح شهرستان تشکیل شده، اظهار کرد: برگزاری هرچه بیشتر این جلسات منجر به افزایش ازدواج آسان و کاهش طلاق در سطح شهرستان خواهد شد.

وی درخصوص اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی گفت: فعالیت‌های قرآنی، بیکاری، طلاق، بد اخلاقی و اعتیاد از جمله اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به موضوع صیانت از نهاد خانواده افزود: صیانت از خانواده به معنای به حداقل رساندن آمار طلاق در جامعه است که باید با هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به حفظ و صیانت از نهاد خانواده اظهار کرد: خانواده از مهمترین ارکان جامعه به منظور رشد جسمانی، اخلاقی و عاطفی است که برای حفظ و حراست از این نهاد باید آن را به نحو احسن کنترل کرد.

پایدارنیام گفت: تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده ضروری بوده و باید با همت و کمک همه مسئولین و خیرین در راستای بهبود وضعیت برگزار شود.

وی طلاق را یکی از معضلات شهرستان دانست که باید برای رفع معضلات آن برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد و افزود: طی سال گذشته بیش از یک هزار و 479 ازدواج و 244 طلاق در سطح شهرستان صورت گرفته است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ خانواده را اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین نهاد جامعه خواند و گفت: خانواده اصلی‌ترین نهاد جامعه است که سلامت جامعه به آن وابسته است و نمی توان تاثیرات این دو را برهم را نادیده گرفت.

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=43

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =