آخرین خبرها

خدمات وام قرض الحسنه

اعضای محترم مجموعه صیانت از نهاد خانواده

سلام و درود 

با احترام؛ حضور شما را در این مجموعه غیرسیاسی و غیردولتی خوشامد می گوئیم. بمنظور ترویج قرض الحسنه_ این سنت پسندیده الهی که هم می تواند کارگشای انسان های زیادی بوده و هم مشکل تامین اقساطی کالا و خدمات را برای خانواد ها حل نماید_شما می توانید عضو کانون قرض الحسنه ما باشید.

بازاء هر میزان باقیمانده در حساب شما ( 20 درصد آن مبلغ ) در پایان ماه به شما امتیاز وام قرض الحسنه با بازپرداخت ده ماهه داده خواهد شد. اگر مانده حساب شما دو ماه بماند شما می توانید بمیزان 40% آن را وام قرض الحسنه با بازپرداخت ده ماهه و یا 20% آن را با بازپرداخت 20 ماهه دریافت نمائید. و این معادله به همین شکل تا سقف 200 میلیون تومان برای هر نفر ادامه دارد. 

البته می توانید امتیاز خود را به سایر افراد متقاضی وام هبه نموده یا قرض دهید و یا اگر بیش از 200 میلیون تومان وام نیاز داشتید امتیاز آن را به اعضای خانواده و دوستان انتقال دهید و هر کدام تا سقف مذکور وام دریافت نمایند.

ضمنا با عضویت در کانون قرض الحسنه ما می توانید از امتیاز خرید لوازم خانگی قسطی، پرداخت بیمه خودرو بصورت اقساط بدون سود و کارمزد، خرید لوازم دانش آموزی و دانشجویی مانند موبایل و تبلت و … و سایر طرح های اعلامی استفاده نمائید. این کانون در بانک قرض الحسنه رسالت ایران ثبت گردیده است و تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

همچنین صاحبان مشاغل نیز می توانند از این خدمات بهره مند گردیده و امکان دریافت سامانه فروشگاهی ( دستگاه پوز) و همچنین دسته چک برای ایشان و سایر اعضاء نیز فراهم است. ضمنا کارت عابر بانک به سیستم شتاب متصل بوده و تمامی خدمات بانکی برای شما قابل دسترسی است . همچنین شما می توانید از موبایل بانک و اینترنت بانک نیز به تمامی خدمات بانکی دسترسی داشته باشید.

مزیت دیگر اینکه تمامی مراحل افتتاح حساب، احراز هویت تا دریافت کارت عابر بانک بصورت غیرحضوری و اینترنتی و با تلفن همراه امکان پذیر است .

نکته مهم: ما درصورتی می توانیم خدمات مذکور را به اعضای محترم بدهیم که در زمان ثبت نام کانون خود را ” بنیاد صیانت از نهاد خانواده ” انتخاب کرده باشند.

لینک افتتاح حساب

 

آموزش های ویدئویی 

 

اینترنت بانک

 

درخصوص دریافت وام افراد پس از افتتاح حساب می توانند از سامانه احراز صلاحیت الکترونیکی بانک استفاده نموده و با خرید سفته الکترونیکی تمامی کارهای شما غیرحضوری انجام می شود و نیازی به حضور شما یا ضامن در بانک نیست.

اعتبارسنجی مرآت

 

سفته الکترونیکی در آی کاپ

 

هدف ما کمک به تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده هاست و در این مسیر بدنبال کوتاه تر کردن راه ها و تسهیل امور برای شما عزیزان هستیم. هرگونه سوال خود در این خصوص را از طریق شماره واتساپ 09036763540 ( صرفا از طریق واتساپ) و یا از طریق پیج اینستاگرام ما به آدرس https://www.instagram.com/farskhanevadeh در قسمت دایرکت مطرح نمائید.

مجموعه صیانت از نهاد خانواده