آخرین خبرها

تاسیس کارگروه حمایت از نهادهای موثر در خدمات رسانی به خانواده ها

به گزارش روابط عمومی، در جلسه ای که با حضور شعبانیان مدیر آموزش معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا فارس، حسینی مدیر و پرهیزکار مدیر مشارکت های مردمی صیانت از نهاد خانواده فارس برگزار شد؛ بر لزوم راه اندازی کارگروهی متشکل از سازمان های مردم نهاد موثر و فعال در جوزه خانواده تاکید شد.

در این جلسه ؛ شعبانیان گفت: عمل به قانون و قانونمندي پشتوانه امنيت است و گام برداشتن در اين مسير بر سرعت رشد و توسعه جامعه مي افزايد.
سرهنگ دوم شعبانيان گفت: نشاط، بالندگي، همبستگي و پويايي يك جامعه در سايه امنيت شكوفا مي‌شود و اين امنيت بوجود آمده در جاي جاي كشور ما مرهون شهادت، ايثار، فداكاري و از خودگذشتگي نيروهاي نظامي و انتظامي است.
وي افزود: در سايه امنيت پايدار است كه يك جامعه مي تواند به رشد روحي ، اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و اخلاقي دست يابد و در اين ميان نيروي انتظامي به عنوان يك نيروي با ايمان، متدين و دلسوز، وظيفه اصلي خود را كه همان ايجاد امنيت و آرامش براي مردم است در جاي جاي ميهمن اسلامي به ويژه در مناطق مرزي به خوبي ايفا كرده است.

مدیر آموزش  معاونت فرهنگی اجتماعي فراجا فارس گفت : همكاري و همدلي مردم، مسوولان و نيروي انتظامي، فرهنگ‌سازي، ارائه آموزش مناسب و صحيح به اقشار مختلف جامعه، اطلاع رساني به موقع، استفاده از نظرات كارشناسان و متخصصان، توليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني مناسب مي تواند در ماندگاري اين فضاي امن بسيار موثر باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=2837

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پنج =