آخرین خبرها

چهارمین جلسه توانمندسازی مدیران جهاد کشاورزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صیانت از نهاد خانواده استان فارس، چهارمین جلسه از سلسه جلسات ویژه مدیران اداره کل جهاد کشاورزی استان فارس با عنوان مدیریت جهادی صبح امروز نهم بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه که مدیران شهرستان ها نیز بصورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند، موارد متعددی مانند تهیه برنامه فردی و سازمانی، اولویت بندی برنامه ها بر اساس فرمت مشخص شده و وزن دهی بر اساس اصول علم برنامه ریزی، جبران خسارات گذشته و ثبت فرصت ها جهت برنامه ریزی برای آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدشریف حسینی آل آقا _استاد مدعو این برنامه_ گفت: مدل توانمندسازی که مورد بحث در این سلسه جلسات قرار گرفته یک مدل ایرانی اسلامی است و بر اساس مهارت هایی مبتنی بر علم روانشناسی، جامعه شناسی و علوم دینی بنا گرفته است.

وی به احادیثی از امام صادق و نبی مکرم اسلام اشاره کرده و افزود: فرصت را باید غنیمت شمرد همانگونه که امام صادق(ع) می فرمایند؛ شیعتنا متهمون لانفسهم …مدیر جهادی باید ابتدا یقه خود را بگیرد و در حل مشکلات به دنبال فرافکنی و گرفتن انگشت اتهام بسمت دیگران نباشد.

استاد ملی مدل امید در قوه قضائیه کشور فرصت چند روزه خدمت را بسیار ارزشمند برشمرده و اظهار داشت؛ رسول خدا(ص) فرمودند: الناس نیام اذا ماتوا انتبهوا …اما مدیر جهادی باید بتواند به توصیه رسول خدا عمل نموده و فرمایش معصوم را نصب العین قرار دهد و مصداق موتوا قبل ان تموتوا باشد…تا فرصت باقیست با برنامه ریزی و کار دقیق مبتنی بر مهارت آموزی باید در حل مشکلات مردم و مشکلات سازمانی کوشا بود.

گفتنی است در این جلسه برخی از حاضرین به برنامه های برگرفته از جلسات قبل جهت ارتقای سازمانی مجموعه تحت تصدی خویش اشاره نمودند.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=3259

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

افتتاح مرکز صیانت از نهاد خانواده محمودآباد

به گزارش روابط عمومی به نقل از سایت پرسون، مدیر عامل مرکز صیانت از نهاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =