آخرین خبرها

آباده میزبان «دست‌های پیدا و پنهان خداوند» می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی، مسئول امور شهرستان‌های ستاد اقامه نماز استان فارس از برگزاری همایش «دست‌های پیدا و پنهان خداوند» در شهرستان آباده خبر داد و گفت: همزمان با سالروز حمله ناموفق آمریکا به ایران از صحرای طبس این همایش هشتم، اردیبهشت‌ماه به همت ستاد اقامه نماز شهرستان آباده برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از هفته گدشته اطلاع‌رسانی از طریق جراید محلی و سایت‌های خبری محلی و همچنین تبلیغات شهری و محیطی در دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات شهرستان صورت گرفته و از علاقه‌مندان دعوت شده تا آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در ستاد اقامه نماز و دفتر امام جمعه شهرستان تا تاریخ دوم اردیبهشت ماه ارسال کنند.
حسینی، موضوع  فراخوان این همایش را ایده‌های اجرایی جهت عملیاتی کردن پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاسیه‌های سراسری نماز و به‌خصوص اجلاس بیست و چهارم، عکس، طراحی، پوستر، کلیپ، تیزر، خوشنویسی، داستانک، آثار صوتی، نمایشنامه و فیلم نامه نویسی، راه اندازی وبلاگ، سایت و سایر کارهای هنری قابل ارائه برشمرد.
وی ابراز امیدواری کرد که در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال اقدام و عمل نامگذاری شده است، یکی از اقدامات عملی مردم و مسئولان در راستای اقامه فریضه حیات بخش نماز باشد.
مسئول امور شهرستان‌های ستاد اقامه نماز فارس ابراز کرد: در سال گذشته همایش‌های مشابهی در شهرستان‌های اقلید، استهبان، نی‌ریز، داراب و مرودشت برگزار شد و آباده میزبان اولین همایش در سال ۱۳۹۵ خواهد بود و برنامه سایر شهرستان‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.
حسینی از برگزاری این همایش با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان  ۳۲۳۴۵۸۶۷ با پیش شماره ۰۷۱ تماس حاصل کرده و یا به پایگاه‌های اینترنتی یاوران نماز به آدرس http://www.yavarannamaz.com  و ستاد اقامه نماز به آدرس http://fars.namaz.ir مراجعه کنند.

 

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=289

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =