آخرین خبرها

افتتاح مرکز صیانت از نهاد خانواده محمودآباد

به گزارش روابط عمومی به نقل از سایت پرسون، مدیر عامل مرکز صیانت از نهاد خانواده استان فارس گفت: برای نخستین بار اولین شعبه روستائی مرکز صیانت از نهاد خانواده استان فارس در روستای محمودآباد شیراز به بهره‌برداری رسید.
محمد شریف حسینی در حاشیه این آیین که با حضور اهالی و با همکاری رییس شورا، دهیاری و نیروی انتطامی مستقر در روستای محمود آباد برگزار شد، اظهار داشت: تحکیم خانواده، با همکاری قوه قضائیه در مورد مسائل حقوقی، مشاوره، فرهنگ‌سازی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مهارت قبل و بعد از ازدواج برای زوج‌های جوان از جمله اهداف مرکز صیانت از نهاد خانواده در منطقه محروم و کم برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: برای گسترش این مرکز و نهاد مردمی به زودی دومین مرکز صیانت از نهاد خانواده با همیاری خیران، معتمدان و اهالی منطقه در روستای کیان آباد به بهره‌برداری می‌رسد.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه این آیین در مورد صیانت از خانواده بیان داشت: داشتن صداقت، صمیمیت، صبوری، تفاهم، صراحت، صلابت، صلاحیت و صفا برگفته از زندگی حضرت فاطمه(س) به عنوان الگو نقش تعیین کننده‌ای در استحکام خانواده ایجاد می‌کند.
حجت الاسلام محمد حسن مرادی اضافه کرد: تند خویی و نیز ۳۵ درصد از خانواده‌هایی که زیر یک سقف زندگی می‌کنند ولی دلهایشان بایکدیگر نیستد از جمله مواردی که کانون گرم خانواده را متزلزل می‌کند.
رییس مجمع علمی مرکز صیانت از نهاد خانواده ادامه داد: بیش از ۱۹۵ عملیات استراتژیک در دوران دفاع مقدس با نام یا زهرا آغاز شد که نشان از ارادت، جسارت و جانفشانی رزمندگان بر گرفته از نام مبارک دخت پیامر اسلام (ص) بوده است.

چند تصویر و متن خبر در روزنامه عصر مردم و تماشا را در زیر ملاحظه بفرمائید:

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=3202

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =