آخرین خبرها

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر عبدالعظیم رضایی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی ملایر با اشاره به نقش فرهنگ در پیشرفت و توسعه هر جامعه اظهار کرد: بسیاری از مشکلات امروز همچون اعتیاد و طلاق، بالا رفتن سن ازدواج، اقتصاد و… ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک فرهنگ و اقتصاد بیان کرد: مسئله فرهنگ و اقتصاد همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و طبق فرمایشات ایشان همان طور که روی مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید می‌شود باید روی مفهوم‌سازی فرهنگی نیز اقدام شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 95 به این عنوان گفت: با توجه به تأکید رهبری بر اقدام در اقتصاد مقاومتی باید شاهد اجرای برنامه و راهکارهای عملی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه امسال این بحث به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: نجات واحدهای تولیدی اولین قدم در این زمینه است و ایجاد اشتغال از دیگر اولویت‌هاست.

رضایی با تاکید بر فرهنگسازی در اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم اعضای شورای فرهنگ عمومی فرهنگسازی در این زمینه است و باید با جدیت برای تحقق آن تلاش شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورای فرهنگ عمومی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات شورا باید به شکلی باشد که در پایان سال شاهد نقش اثرگذار آن در بین مردم باشیم.

فرماندار ملایر با اشاره به تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در ملایر افزود: این بنیاد با هدف تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر بیان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته ملایر نمره بالایی را از برگزاری دور اول انتخابات کسب کرد.

رضایی بر لزوم همکاری تمام مسئولان برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان تأکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم اصلی‌ترین مسئله در دور دوم انتخابات است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت ماه تصریح کرد: در این دور از انتخابات رقابت بین علیرضا امامی و احد آزادیخواه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این دور از انتخابات نیز باید به دور از ابهام، تنش، حاشیه و مبتنی بر رعایت اصل بی‌طرفی برگزار شود.

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=71

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =