آخرین خبرها

کارگاه آموزشی طرح آینه براساس مدل امید (مدیریت مهارت و دانش رفتار)

کارگاه آموزشی طرح آینه براساس مدل امید (مدیریت مهارت و دانش رفتار) در استان مرکزی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه خانواده مطهر آسمانی، این کارگاه آموزشی با توجه به ضرورت تربیت مربی برای مربیگری در دستگاه های اجرایی استان در جهت بازگشت آسیب دیدگان به جامعه در سالن جلسات ساختمان شماره 4 دادگستری استان مرکزی برگزار گردید.

کارگاه مذکور با حضور ابوالفضل مجدد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی و سعید امانی استاد منتخب معاونت اجتماعی قوه قضائیه و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان رأس ساعت مقرر با تلاوت آیات کلام ا… مجید آغاز گردید.

مجدد معاون اجتماعی استان ضمن خیر مقدم به استاد کارگاه آموزشی و حاضرین بیان داشتند:مربیان با این تفکر در کارگاه حضور پیدا کنند و یاد گیری را انجام دهند که بتوانند آن را به نحو احسنت اجرا کنند زیرا این طرح یک طرح مربی محور است و اگر مربی خوب عمل کند و با رفتار و گفتار خود می تواند تاثیر زیادی بر مددجویان و جامعه هدف داشته باشد.

ایشان در ادامه افزودند: مربیان باید تکنیک های آن را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند و پس از اتمام دوره آموزشی توسط استاد سطح بندی گردند تا جهت آموزش به مددجویان کارگاه های را برگزار نمایند و خروجی آن تاثیر مثبت بر آنان باشد.

وی در پایان تاکید کرد: این معاونت از مربیان موفق حمایت خواهد نمود و اینکه توقع نداریم در اولین جلسه مربیان بتوانند تاثیر گذاری زیادی داشته باشند ولی انتظار می رود در تکرار حضور در جلسات و حضور به عنوان استاد پیشرفت نموده و کارآزموده تر شوند تا بتوانند تعداد بیشتری از افراد مددجو را به جامعه برگردانند و درانتهای برای همه حاضرین آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون را نمودند.

سپس کارگاه آموزشی با صحبت های سعید امانی ، استاد این کارگاه ادامه یافت . لازم به ذکر است این کارگاه به مدت چهار روز از تاریخ 7/9/94 به صورت علمی – کاربردی و عملی به اجرا درآمده و برگزار گردید.  

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=1126

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =