آخرین خبرها

انتصاب مشاور امور بین الملل صیانت از خانواده

به گزارش روابط عمومی صیانت از نهاد خانواده؛ سرکار خانم دکتر نگار سیف زاده بعنوان مشاور امور بین الملل مجموعه صیانت از نهاد خانواده منصوب شدند. متن حکم ایشان بدین شرح است:

“پیگیری مسائل خانواده و زن، به نظر این حقیر جزء مسائل مهم است و باید دنبال بشود و یقینا در این زمینه کم کاری صورت گرفته است. هر چه در این زمینه گفته بشود و اعتراض بشود را قبول دارم و معتقدم کم کاری جدی ای در این زمینه انجام گرفته است.”            28/02/1399      مقام معظم رهبری “

 

سرکارخانم دکتر  نگار سیف زاده

استاد محترم دانشگاه

با اهداء سلام و تحیات و احترام

             با توجه به دانش تخصصی، تجربه موفق و تعهد سرکارعالی ؛ باستناد پیشنهاد مدیر محترم طرح و برنامه به موجب این حکم به سمت “مشاور اموربین الملل صیانت از نهاد خانواده” منصوب می‌شوید.

با عنایت به دانش کارآمد در زمینه زبان انگلیسی و ارتباط با نهادهای علمی داخل و خارج از کشور؛ با چنین رویکردی و بمنظور تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص« اقتصاد مقاومتی،جهش تولید و تمدن سازی اسلامی-ایرانی» و به‌منظور اجرای سیاستهای مرکز صیانت از نهاد خانواده در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی از سرکارعالی انتظار است مساعی خویش را در جهت نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

  1. برنامه‌ریزی پویا و سازنده در جهت شناسایی فرصتها و پتانسیلهای موجود در محیطهای داخل و خارج از کشور
  2. ایجاد بستر مناسب و کارآمد بمنظور دوزبانه شدن سایت مرکز و همکاری با مشاور فناوری اطلاعات
  3. تهیه پیشنهادات مناسب بمنظور گسترش برنامه های فرهنگی و آموزشی و کارآفرینی صیانت در فضای بین الملل

 

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به آحاد جامعه، در سایه سار عنایات حضرت بقیه ا…الاعظم (ارواحنا له الفداء) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

 

مدیرعامل مرکز صیانت از نهاد خانواده 

 

گفتنی است سرکارخانم دکتر سیف زاده دارای کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و دکتری زبان و ادبیات انگلیسی بوده و سابقه تدریس در دانشگاه های داخل و خارج از کشور را دارا می باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=2719

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =