آخرین خبرها

ثبت نام دوره مدرسین صیانت از خانواده

به گزارش روابط عمومی مرکز صیانت از نهاد خانواده استان فارس، اولین دوره تربیت مدرس بر اساس مدل امید ( مدل مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ) به میزبانی فارس برگزار می شود. 

اساتید دانشگاه و حوزه علمیه، اساتید طرح امید و همچنین مدرسین مراکز صیانت از نهاد خانواده می توانند در این وبینار آنلاین دو روزه شرکت نمایند. ظرفیت و زمان ثبت نام محدود می باشد. 

جهت ثبت نام به اینجا مراجعه نمائید.

 

دکتر قرمزیان با اعلام این خبر افزود: این دوره در بستر اسکای روم و بصورت وبیناری دو روزه بمدت 4 ساعت برگزار می شود و اساتید طرح امید و سایر مربیان همکار با صیانت از نهاد خانواده که دارای پرونده مدرسی در این مرکز می باشند می توانند در این دوره شرکت نمایند.

وی افزود: ثبت نام از تاریخ پنجم مرداد ماه در سایت صیانت از نهاد خانواده به آدرس  fepc.ir  شروع و بمدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مشاوره مرکز صیانت از نهاد خانواده با بیان اینکه دوره های بعدی سطح 1 تا 3 برای مدرسان درنظر گرفته شده است افزود: مدرسان که در دوره توجیهی مقدماتی شرکت می کنند در حوزه شهرستانی مورد استفاده مرکز قرار می گیرند و سپش می توانند در دوره سطح 3 شرکت نموده و مهارت خود را بر اساس مدل امید ارتقا بخشند.

بازرس مرکز صیانت از نهاد خانواده افزود: از مدرسان بنابر توانمندی در سطح استان و کشور استفاده خواهد شد.

گفتنی است یکی از اقدامات مستمر مجموعه صیانت برگزاری مدل امید از دوره های مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است که در حوزه های متنوع خانواده ( از تشکیل تا تحکیم و تعالی ) برگزار می گردد.

اساتید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پیج اینستاگرام farskhanevadeh  مراجعه و یا سوالات خود را در واتساپ به شماره مرکز ( 09036763540 ) ارسال نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=2057

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =