آخرین خبرها

بزودی دوره توجیهی اساتید صیانت از نهاد خانواده برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، از برگزاری دوره توجیهی اساتید صیانت از نهاد خانواده بصورت برخط( آنلاین) خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: این دوره در بستر اسکای روم و بصورت وبیناری دو روزه بمدت 4 ساعت برگزار می شود و اساتید طرح امید و سایر مربیان همکار با صیانت از نهاد خانواده که دارای پرونده مدرسی در این مرکز می باشند می توانند در این دوره شرکت نمایند.

وی افزود: ثبت نام از تاریخ پنجم مرداد ماه در سایت صیانت از نهاد خانواده به آدرس  fepc.ir  شروع و بمدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مشاوره مرکز صیانت از نهاد خانواده با بیان اینکه دوره های بعدی سطح 1 تا 3 برای مدرسان درنظر گرفته شده است افزود: مدرسان که در دوره توجیهی مقدماتی شرکت می کنند در حوزه شهرستانی مورد استفاده مرکز قرار می گیرند و سپش می توانند در دوره سطح 3 شرکت نموده و مهارت خود را بر اساس مدل امید ارتقا بخشند. 

بازرس مرکز صیانت از نهاد خانواده افزود: از مدرسان بنابر توانمندی در سطح استان و کشور استفاده خواهد شد.

گفتنی است یکی از اقدامات مستمر مجموعه صیانت برگزاری مدل امید از دوره های مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است که در حوزه های متنوع خانواده ( از تشکیل تا تحکیم و تعالی ) برگزار می گردد. 

اساتید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پیج اینستاگرام farskhanevadeh  مراجعه و یا سوالات خود را در واتساپ به شماره مرکز ( 09036763540 ) ارسال نمایند.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=2029

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =