آخرین خبرها

نائب رئیس شائولین چوان کشور: کارآفرینی و مشاغل خانگی ماموریت جدی مجموعه صیانت از خانواده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صیانت از نهاد خانواده، سرکارخانم صدیقه رحمانی گفت: ماموریت جدید صیانت از نهاد خانواده استان فارس، برنامه ریزی در حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینی است.

وی با اشاره به مصوبات جلسه اخیر این مرکز اظهار داشت: شرایط اقتصادی و رکود بنگاه های اقتصادی ایجاب می کند بیش از هر زمانی به سوی این هدف گام برداریم.

عضو هیات امناء و هیات مدیره صیانت از نهاد خانواده استان فارس با تاکید بر حضور همه موسسات مردم نهاد در این عرصه اظهار داشت؛ این مرکز همه توان خود را بمنظور رونق تولید به کار می بندد و بر همین اساس حتی به فعالیت درون استانی بسنده نمی کنیم و اخیرا طرحی را با همکاری دو موسسه مردم نهاد در منطقه بشاگرد استان هرمزگان شروع نموده ایم.

رحمانی با اشاره به برگزاری دوره های توسعه فردی و انسانی و توجه به اشتغال پایدار و مولد توضیح داد: در این طرح، با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و مسائل بهداشتی، کارگاه های مهارت های زندگی را برگزار می کنیم و افراد پس از تقویت مهارت های اساسی و فراگیری کار جمعی، تعاونی تشکیل می دهند و با بهره گیری از خیرین کارآفرین به کسب و کار خود رونق می بخشند.

نائب رئیس شائولین چوان کشور خواستار توجه جدی همه گروه های مردم نهاد به این برنامه ها و سعی در جهت راه اندازی مشاغل خانگی گردیده و اظهار داشت؛ در این شرایط همه باید سهم خود را در راستای بهبود اوضاع کسب و کار انجام دهند و این یکی از مهم ترین راه های صیانت از نهاد خانواده است.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=1574

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سه =