آخرین خبرها

تشکیل کارگروه تخصصی در بنیاد صیانت از نهاد خانواده

سومين جلسه هيئت مديره صيانت از بنياد نهاد خانواده تشكيل شد. اين جلسه كه با هدف ايجاد بسترهاي لازم جهت گسترش در شهر اصفهان و افزودن نيروهاي موثر برگزار گرديد.
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان اصفهان با بيان اينكه ايجاد كارگروه هاي تخصصي،‌ علمي و سازمان هاي مردم نهاد با هدف شناسائي افراد و فعالان اين حوزه تشکیل گردیده است، خاطر نشان کرد: گسترش اين كارگروه ها و دعوت از افراد شاخص جهت حضور در اين بخش ها چون سرمایه ای گرانبها است که به ارتقاء هرچه بیشتر این بنیاد برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده کمک می کند.
محدرضا قنبری با اشاره به اینکه بنياد صيانت از نهاد خانواده با هدف تمركز بر كاهش آسيب هاي اجتماعي سعي دارد تا برای پيشگيري معضلات اين حوزه اقداماتي را انجام دهد، خاطر نشان کرد: اين بنياد زير مجموعه بنياد صيانت از نهاد خانواده قوه قضائيه است كه توسط معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان اصفهان طي ماه هاي اخير آغاز به كار كرده است.
وی هدف از تأسیس بنیاد صیانت از خانواده را شناخت و برجسته کردن جایگاه خانواده، کاهش طلاق و مناقشات خانوادگی، افزایش سطح امنیت در نهاد خانواده، اصلاح، ترمیم و نبازاجتماعی کردن آسیب دیده و در معرض آسیب دانست.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، ادامه داد: تأسیس بنیاد صیانت از نهاد خانواده در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و به منظور پیشگیری از طلاق و فروپاشی آن است همچنین اين بنياد با هدف توجیه،‌ ساماندهی مشاهیر، سرمایه های ملی، اجتماعی و منابع مختلف مردمی در زمینه خانواده فعالیت می کند..

به گفته قنبری، سازمان های مردم نهاد و سازمان های متولی امر خانواده از مهم ترين ترين بخش ها و يكي از جوامع هدف اين بنياد جهت طرح ریزی و برنامه ريزي هستند و بنیاد صیانت از نهاد خانواده سعي دارد با كمك ظرفیت¬های مختلف مردمی گام هاي موثري در زمينه كاهش و پيشگيري از وقوع جرم بردارد

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=37

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =