آخرین خبرها

حسینی مطرح كرد:‌ ارسال ۷۷ اثر از نویسندگان و پژوهشگران فارس

 محمدشریف حسینی، مسئول نظارت، ارزیابی و فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس گفت:‌ بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز امسال با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز برگزار شد.
وی افزود: در این فراخوان تعداد یك هزار و ۵۳۶ اثر در ۴ بخش اصلی با موضوعات «ایده و تجربیات موفق»، «علمی و پژوهشی»، «آثار ادبی و هنری» و «محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی» شرکت كردند که با ارزیابی هیئت داوری، تعداد ۱۰۰۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافتند.
مسئول نظارت، ارزیابی و فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار كرد: هیئت داوران از میان این آثار، تعداد ۶۶ اثر به‌عنوان آثار برگزیده فراخوان انتخاب و معرفی كردند که از برگزیدگان و برترین‌ها از سوی ستاد اقامه نماز، تقدیر می‌شود.
وی به آثار ارسالی از استان‌ها به این اجلاسیه اشاره کرده و افزود: استان فارس با ۷۷ اثر در این فراخوان شرکت كرد كه محمود فتح‌آبادی با ارسال مقاله «واکاوی پارامترهای منع و جذب جوانان به نماز و مسجد» از نظر هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شده و کمک هزینه سفر عتبات عالیات به مبلغ ده میلیون ریال به وی اهدا می‌شود.
حسینی یادآور شد: هر ساله اجلاس سراسری نماز با پیام مقام معظم رهبری و به میزبانی یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود و در سال جاری سمنان میزبان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز بود.
انتهای پیام

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=396

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =