آخرین خبرها

حسینی به ایكنا خبر داد: ارائه ۱۰ عنوان كتاب جدید در نمایشگاه قرآن فارس

محمد شریف حسینی، معاون آموزشی ستاد اقامه نماز فارس و مسئول غرفه این ستاد در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: در غرفه ستاد اقامه نماز اقدامات متنوعی نظیر مشاوره رایگان مذهبی، نمازشناسی، پاسخگویی به شبهات دینی و غیره انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینكه ۴۰ عنوان كتاب نماز و قرآن در این غرفه به نمایش گذاشته شده است، افزود: از این تعداد ۱۰ عنوان كتاب نماز جدید هستند كه اكثر آن‌ها توسط مركز تخصصی نماز كشور چاپ شده‌اند و چون قیمت این كتاب‌ها بسیار كم است،‌ در حد ۲۰ درصد برای آن تخفیف در نظر گرفتیم.
حسینی اظهار كرد:‌ به طور كلی ما در غرفه ما آخرین محصولات و كتب مركز تخصصی نماز ویژه اقشار و سنین مختلف از كودكان تا نوجوان و دانشگاهی و غیره را ارائه می‌دهیم.
معاون آموزشی ستاد اقامه نماز فارس در بخش دیگری از سخنان خود به بیان یكسری نقدها به این نمایشگاه پرداخت و گفت: اداره‌كل ارشاد فارس با اینكه بسیار زحمت می‌كشد، اما استقبال مردم از این نمایشگاه كم است یعنی ارشاد به اثربخشی نمایشگاه فكر نمی‌كند و بیشتر به انجام كار متمركز می‌شود.

هر شب اهالی مساجد را به نمایشگاه بیاوریم
وی پیشنهاد داد تا برای رفع این مشكل، با همكاری كانون‌های مساجد و هماهنگی شهرداری هر شب مینی‌بوس یا اتوبوسی در اختیار اصحاب حداقل ۲ مسجد قرار داده شود تا اصحاب آن مساجد بعد از افطار به مدت نیم ساعت از نمایشگاه بازدید كنند.

چرا مردم از وجود نمایشگاه قرآن خبر ندارند؟
حسینی با بیان اینكه در این نمایشگاه غرفه‌ها و كارهای بسیار زیبایی به نمایش گذاشته شده است، گفت: در اینجا سئوالی كه مطرح می‌شود این است كه قشر مذهبی نظیر هیئات مذهبی جهت بازدید از نمایشگاه كجا هستند؟ چرا مردم از وجود این نمایشگاه خبر ندارند؟ در صورتی كه این نمایشگاه هر ساله برپا می‌شود بنابراین پیشنهاد می‌شود كه حداقل در مساجد پوستر این نمایشگاه توزیع كرده و تبلیغات شهری گسترده‌ای برای نمایشگاه انجام شود.
مسئول غرفه ستاد اقامه نماز فارس در نمایشگاه قرآن و عترت گفت: ما برای نمایشگاه كتاب چقدر تبلیغ می‌كنیم؟ آیا برای نمایشگاه قرآن و عترت هم به همان اندازه تبلیغ می‌كنیم؟

برخی خدمات نمایشگاه مخاطب خاص خود را دارد
وی تأكید كرد: خدمات و اقداماتی كه در این نمایشگاه انجام می‌شود مانند تعویض قرآن‌های فرسوده با نو و صحافی رایگان آن‌ها مخاطب خاص خود را دارد كه عموماً اهالی مساجد هستند لذا باید اطلاع‌رسانی به صورت گسترده در سطح مساجد حتماً انجام شود.
انتهای پیام

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=357

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =