آخرین خبرها

نشست خانواده مطهر سروستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، دبیر ستاد اقامه نماز سروستان امروز، ۷ اسفندماه در نشست خانواده مطهر كه در این شهرستان برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت نماز در زندگی روزمره گفت: نماز نیاز همیشگی ماست.

وی با اشاره به سئوال بعضی افراد در خصوص تكراری بودن نماز گفت: برخی سئوال می‌كنند كه خواندن نماز در شبانه‌روز، كاری تكراری است؛ در صورتی كه هدف در كاری معلوم نباشد، فعالیت‌هایی كه برای آن كار انجام می‌گیرد، خسته‌كننده و تكراری و بی‌معنا به نظر می‌رسد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان سروستان ادامه داد: اگر ندانیم كه یك بنّا برای چه كاری آجرها را روی هم می‌گذارد كار او به نظر ما تكراری و بی دلیل خواهد بود و چنانچه بدانیم قرار است ساختمانی ساخته شود كه افرادی در آن سكونت كنند، دیگر كار چندین ماهه بنّا و كارگر بی معنا و تكراری نخواهد بود.

وی اضافه كرد: در نماز همین منطق حكم فرماست، مضافا به اینكه ما انسان‌ها هر روز نیازهایی جدید داریم كه آن را می‌طلبیم و نماز كه زیباترین شكل و هندسه توجه به خداست، مناسب‌ترین فرصت را برای دعا و درخواست در اختیار انسان قرار می‌دهد.

حسینی اظهار با بیان اینكه بدن انسان نیاز به تغذیه مناسب دارد تا سالم بماند، گفت: روان ما انسان‌ها برای سلامت خود نیاز به تغذیه مناسب روحی و فكری دارد، نماز نیز تغذیه مناسب برای روح وروان ماست.

دبیر ستاد اقامه نماز سروستان گفت: به نظر می‌رسد كه هر نماز مشابه نماز قبلی است و حقیقت این است كه هر نماز انسان را یك قدم به هدف اصلیش نزدیك می‌كند.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=501

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =