آخرین خبرها

حسینی خبر داد:‌ اجرای جشنواره «نماز در فضای مجازی» در فارس

 محمد شریف حسینی، مسئول فرهنگی، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از اعلام فراخوان جشنواره «نماز در فضای مجازی» خبر داد و گفت: ستاد اقامه نماز استان فارس از ابتدای امسال ورود جدی‌تری را در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به به‌روزرسانی سایت fars.namaz.ir با یادداشت‌ها، مقالات و اخبار مرتبط از سراسر استان و بعضاً از سراسر جهان اشاره کرد.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص جنگ نرم و توجه ویژه ایشان به فضای مجازی اظهار كرد: با توجه به این دغدغه‌ها جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی توسط ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود که علاقه‌مندان از سنین ۱۳ سال به بالا می‌توانند به مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز استان فارس به نشانی فوق و یا کانال تلگرام @farsnamaz از شرایط و محتوای این جشنواره مطلع شوند.

مسئول فرهنگی، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز استان فارس در ادامه به اجرای طرح «مسجد ما» در شهر شیراز اشاره كرد و گفت: این طرح با همکاری این ستاد و با همت سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در ۳۰ مسجد شهرستان شیراز اجرا می‌شود.

حسینی ادامه داد: طرح مذكور در راستای توانمندسازی ارکان مسجد و آموزش شیوه‌های نوین کلاس‌داری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره‌های توانمندی مدیران مسجد و ائمه جماعات در حال برگزاری است که روزهای پایانی بهمن‌ماه امسال با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی دوره دو روزه ائمه جماعات با محوریت این طرح برگزار خواهد شد.

وی همچنین ضمن معرفی کانال تلگرامی @masjed_ma در عرصه توانمندسازی مساجد گفت: برآنیم که از فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم و در همین راستا فضاهای متعددی را ایجاد کرده‌ایم که از جمله آنان می‌توان به کانال مشاوره کاربردی در تلگرام به آدرس @bonyadsiyanat اشاره کرد.

حسینی، ضمن دعوت از علاقه‌مندان و یاوران نماز در جشنواره فضای مجازی گفت: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره تا فروردین سال ۹۶ مهلت دارند تا آثار خود را ارسال كنند.

مسئول فرهنگی، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز استان فارس افزود: همچنین متقاضیان جهت همکاری با ستاد اقامه نماز استان فارس نیز در فضای مجازی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی farsnamaz@gmail.com اعلام آمادگی كرده و تخصص خود را جهت همکاری بهتر به همراه شماره تماس اعلام كنند

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=325

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =