آخرین خبرها

بنياد صيانت از نهاد خانواده در ملاير راه اندازي شد

به گزارش ايرنا امام جمعه ملاير روز يكشنبه در اين آيين گفت: با توجه به هجمه هاي سنگين دشمنان و هدف قرار دادن باورهاي اعتقادي و بنيان خانواده ها، راه اندازي بنياد صيانت از نهاد خانواده در شهرستان يك ضرورت است.
حجت الاسلام محمدباقر برقراري اظهار كرد: راه اندازي بنياد صيانت از نهاد خانواده يك چراغ سبزي براي خانواده ها است كه مي تواند استحكام بنيان خانواده را افزايش و آسيب هاي اجتماعي را كاهش دهد.
وي افزود: با آغاز فعاليت اين نهاد جواناني كه تازه خانواده تشكيل داده اند، با كسب آموزش هاي لازم مي توانند خود را در مقابل هجمه هاي دشمنان و آسيب هايي كه متوجه كانون گرم خانواده است، مجهز كنند.
حجت الاسلام برقراري با تاكيد بر اينكه بايد خانواده ها اين بناي مستحكم را جدي بگيرند، بيان كرد: با هم بودن، مدارا كردن و با هم ساختن از اصول زندگي است كه خانواده بايد با رعايت اين اصول مراقبت كنند تا به بناي تازه نهاد خانواده خود آسيبي وارد نشود.
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير نيز گفت: با توجه به اينكه آسيب هاي اجتماعي و معضل طلاق يكي از مشكلات جدي جامعه است، راه اندازي دفتر بنياد صيانت از نهاد خانواده در دستور كار شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان قرار گرفت.
عبدالعظيم رضايي اظهار كرد: اين مركز با حمايت دانشگاه ملي ملاير و اداره بهزيستي ملاير در سه بخش آموزش، مشاوره و پژوهش آماده ارايه خدمات به خانواده ها است و در اين زمينه خانواده ها مي توانند از كلاس ها و كارگاه هاي آموزشي آن بهره مند شوند.
وي ادامه داد: خانواده ها و زوج هاي جوان مي توانند براي رفع مشكلات اجتماعي كه در اثر ناآگاهي و بي اطلاعي با آن درگير هستند، از خدمات اين مركز با استفاده از مشاوران متخصص بهره مند شوند.
به گزارش ايرنا رضايي با بيان اينكه اين مركز در خدمت همه خانواده ها است، افزود: اميدواريم با بهره مندي از امكانات بيناد صيانت از نهاد خانواده در ملاير شاهد كاهش ميزان طلاق در جامعه باشيم و همه خانواده ها و جوانان بتوانند از اين آموزش ها و خدمات مشاوره اي بهره مند شوند.
مسئول بنياد صيانت از نهاد خانواده در ملاير نيز بيان كرد: فعاليت هاي اين بنياد به صورت فصلي و سه ماهه تقسيم بنده شده و اقدامات و برنامه ها در سه بخش مشاوره، آموزش و پژوهش اجرا مي شود.
دكتر طاهره حق طلب ادامه داد: براي ارايه خدمات مطلوب به خانواده ها از تمامي مشاوران سطح شهر و به صورت تخصصي از مشاوران دانشگاه ملي ملاير و ساير نهادها چون بهزيستي، حوزه هاي علميه و علوم پزشكي استفاده مي كنيم.
وي گفت: در بخش آموزشي كارگاه ها و كلاس هاي آموزشي با موضوع اصلي آسيب هاي ناشي از طلاق با حضور زنان جامعه هدف و خدمات مشاوره اي در زمينه ازدواج، خانوادگي و شغلي ارايه و مجري طرح هاي پژوهشي خانواده است.
حق طلب بر لزوم مشاركت بيشتر نهادهاي اجرايي تاكيد كرد و افزود: آماده سازي و تجهيز بنياد صيانت از نهاد خانواده و تمامي برنامه ريزي ها و اقدامات تخصصي و آموزشي بر عهده دانشگاه ملي ملاير است.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=52

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =