آخرین خبرها

جلسه ي بنياد صيانت از خانواده با حضور امام جمعه همدان و رئيس كل دادگستري استان همدان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از دادگستری همدان، بنياد صيانت از خانواده با حضور آيت ا… محمدي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان و نيز محمد رضا مترقب رئيس كل دادگستري استان تشكيل جلسه داد.
نماينده ولي فقيه در استان در اين جلسه طي سخناني ضمن تقدير از اعضاي اين بنياد با اشاره به وصيت حضرت علي (ع) به امام حسن (ع) در خصوص توجه و اهتمام وي‍ژه به اصلاح در خانواده عنوان نمودند اصلاح ذات بين دو همسر موجب پيشگيري از بسياري مشكلات اجتماعي و اخلاقي مي گردد و به دولت نيز كمك مؤثري در حل معضلات مي نمايد.
آيت ا… محمدي بر ضرورت ارتباط با مسئولين شهرستان ها جهت انجام اقدامات مشابه و نيز همكاري تشكل هاي هم سو با اين نهاد تأكيد كردند.
رئيس كل دادگستري استان نيز در اين جلسه با ارائه پيشنهاد تأسيس و فعاليت شعب اين بنياد در شهرستان ها اظهار داشتند مجموعه ي قضائي استان آمادگي لازم جهت تقويت همكاري و تهيه تفاهم نامه استاني با بنياد صيانت از خانواده را دارد.
آقاي محمد رضا مترقب جذب كمك مالي بنياد از دولت به عنوان يك سازمان مردم نهاد در جهت حل مشكلات مالي اين مجموعه را يك اولويت قلمداد نمودند.
در اين جلسه آقاي گلستاني معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان بخشي از فعاليت هاي بنياد در استان را بيان نمودند.

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=80

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =