آخرین خبرها

داراب میزبان آخرین همایش‌ در سال جاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدشریف حسینی، مسئول امور شهرستان‌های ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری پنجمین و ششمین اجلاس نماز به‌‌عنوان آخرین همایش این ستاد در سال جاری در شهرستان داراب خبر داد.
وی اظهار کرد: این همایش‌ها در راستای انسجام‌بخشی به یاوران نماز و همچنین نماز باوران و ارائه گزارشی از اقدامات ستاد اقامه نماز استان و تشریح برنامه‌های جاری است.
حسینی عنوان کرد: در صبح روز چهارشنبه، ۱۲ اسفندماه همایشی در بخش فورگ داراب با حضور مردم روستاهای همجوار، یاوران نماز، فعالین عرصه فرهنگی و نماز و همچنین والدین دانش آموزان برگزار خواهد شد.
مسئول امور شهرستان‌های ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: همچنین، همایش ۴۰۰ نفری مادران دانش‌آموزانی كه به تازگی به سن تكلیف رسیده‌اند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز برگزار خواهد شد.
وی در ادامه رویكرد ستاد اقامه نماز را تشكیل شبكه ملی امین با تكیه بر ظرفیت شهرستان‌ها برشمرد و تصریح كرد: در سال آتی این امر با جدیت بیشتری در زمینه جذب، ساماندهی و به‌كارگیری نیروهای توانمند در شبكه امین دنبال می‌شود.
حسینی همچنین، از تشكیل گروه‌های تخصصی و موضوعی یاوران نماز مانند پرستاران و پزشكان، وكلا، دانش‌آموزی، هنرمندان  و ورزشكاران و … خبر داد و گفت: رابطین و دبیران نماز در ادارات و نهادها نیز تعامل خوبی با ستاد اقامه نماز دارند و ما به‌دنبال راه‌اندازی گروه‌های موضوعی در ادارات نیز هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=286

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =