آخرین خبرها

حسینی: توزیع عروسک‌های انسان‌نما در بازار کشورهای اسلامی یک زنگ خطر است

محمد شریف حسینی، مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از بی‌توجهی برخی از مسئولان نسبت به بنیاد خانواده انتقاد کرد و گفت: متأسفانه برخی از مسئولان مسئله خانواده را جزو مسائل رده پائین به حساب می‌آورند، در حالیکه مقام معظم رهبری مسئله خانواده را در ردیف مسائل درجه اول عنوان فرمودند.

تأثیرات مخرب شبکه‌های اجتماعی غیرقابل انکار است
وی افزود: تأثیرات مخرب شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص در تلفن‌های همراه، امروزه غیرقابل انکار است و زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این شبکه‌ها، اگر نگوئیم در متن تمامی خانواده، باید گفت درب منزل همه خانه‌ها را به صدا درآورده است.
حسینی تصریح کرد: اثرات شبکه‌های متنوع ماهواره‌ای و جنگ نرمی که بارها مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، از ماه شب چهارده در جامعه روشن‌تر است گرچه فعالیت‌های خوبی نیز توسط ادرات و ارگان‌های ذیربط انجام شده است، اما برخی از مسئولان خود را به خواب زده‌اند و ظاهراً تا آسیب‌های خانوادگی گریبان‌گیر نزدیکان آن‌ها نشود به فکر پیشگیری نمی‌افتند.
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس ابراز کرد: در برخی از کشورهای عربی همسایه عروسک‌هایی از کشور چین توزیع شده که اندام‌های انسانی دارد و تولیدکنندگان آن با وقاحت آن را ابزاری جهت آسایش جوانانی که شرایط ازدواج ندارند، برمی‌شمرند.

وی ادامه داد: برخی از این شرکت‌ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی‌ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح، آجیل و لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیرسئوال بردن ارزش‌های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده‌اند که می‌تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد که متأسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی است و این زنگ خطری برای مسلمانان است.

جنگ نرم صرفاً تهدید نیست
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس توجه ویژه مسئولان فرهنگی به پدیده جنگ نرم را خواستار شد و افزود: جنگ نرم صرفاً تهدید نیست و می‌توان با هم‌افزایی و پیشگیری‌های برنامه‌دار آن را تبدیل به فرصت کرد و اندیشه‌های ناب اسلامی و تعالیم نورانی قرآن کریم را به همه جهانیان عرضه کرد تا به جای سقوط در مرداب شهوات، به سوی نور و معنویت اصیل حرکت کنند.

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=313

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =