آخرین خبرها

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده استان فارس: فعالیت ادارات در حوزه خانواده رصد می‌شود

محمدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برنامه‌هایی برای رصد و ارزیابی برنامه‌های ادارات و ارگان‌های شهرستان شیراز تنظیم‌ شده و در 6 ماهه دوم سال ارگان‌های فعال و کم‌کار در این حوزه معرفی می‌شوند.

وی افزود: تغییراتی در ساختار بنیاد صیانت از نهاد خانواده کشور ایجاد شده که نویدبخش برنامه‌هایی منسجم و مؤثر در سطح کشور در حوزه تحکیم و تعالی بنیاد خانواده است.

این فعال اجتماعی از حضور حسین انواری از مسئولان سابق و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی در گروه اجرایی بنیاد صیانت از خانواده خبر داد و بیان کرد: بنیاد صیانت از خانواده نقش هم‌افزایی و ارتباطات برنامه‌ای با ادارات و عموم مردم در اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارد و البته خود نیز با توجه به شرایط در کارهای اجرایی ورود می‌کند.

حسینی نظارت بر عملکرد دستگاه‌های ارائه‌کننده مشاوره خصوصی و دولتی را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در سال جاری برشمرد و گفت: نتیجه این بازرسی‌های نامحسوس به اطلاع مسئولان قضایی و همچنین بنیاد صیانت از خانواده کشور خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این بنیاد در استان فارس با تمام ادارات و ارگان‌ها در راستای اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه خانواده همکاری خواهد کرد و به‌ تناسب جلساتی را با مسئولان محترم قضایی و مدیران ادارات داشته و خواهیم داشت و امیدواریم با هم‌افزایی که صورت می‌پذیرد؛ کمتر شاهد برنامه‌های جزیره‌ای و کم‌بازده در سطح جامعه باشیم.

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=477

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =