آخرین خبرها

تودیع و معارفه مسئول منطقه جنوب شرق ستاد مردمی پیشگیری شیراز

به گزارش معاونت مردمی ستاد پیشگیری استان فارس در این جلسه که در روز سه شنبه مورخ  91/12/08 در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس و با حضور رؤسای مناطق چهارگانه ، جانشینان مناطق ، مسئولین نواحی و هسته ها و معاونین ستاد استان برگزار شد ، قاضی احمد رحمانیان ضمن تشکر از زحمات حاضرین در عرصه پیشگیری افزودند : همه باید سعی و تلاش کنند تا در گزینش ها ، نخبه ترین و بهترین نیروها جذب  ستاد شوند و با تحقق این مطلب ، نیازی به تبلیغات جهت عضو گیری نیست زیرا این نیروها خود مبلغ تشکلات هستند .

ایشان اجر عظیم احیاء سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک فریضه واجب تنها در توان ذات باری تعالی دانسته و اشاره کرد : باید هسته ها را افزایش داد و همزمان دانش ، بینش و بصیرت نیروها را ارتقاء بخشید .

معاون نظارت دادستان عمومی و انقلاب شیراز ، نیروهای سالم و متعهد را لازمه جنگ نرم و مبارزه فکری کنونی موجود در عرصه جهانی دانسته و گفتند : باید در جذب نیرو دقت شود ، زیرا یک نیرو ناسالم نیز زیاد است .

ایشان ضرورت ورود هسته ها به حوزه کارهای فرهنگی و اجتماعی و اولویت بندی آسیب ها و جرائم و مشکلات را از اهم وظایف مسئولین نواحی و مناطق برشمرده و افزودند: خلاصه جزوه سه گام چنین است که : پس از اولویت بندی جرائم و آسیب های حوزه استحفاظی هسته ها جهت رفع مشکلات اقدام می نمایند و اگر در حیطه وظایف و اختیارات آنها نبود به ستاد استان گزارش می دهند تا با مکاتبه به دستگاه های ذیربط نسبت به رفع موانع اقدام شود.

ریاست محترم ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری کل استان فارس در پایان از زحمات و تلاش  سه سال و نیم حضور جناب آقای غلامحسین فروزان بعنوان رئیس منطقه تجلیل نموده و جناب  حجت الاسلام و المسلمین یوسف متوسلیان  به عنوان رئیس جدید منطقه معرفی گردیدند .

لازم به ذکر است جناب آقای فروزان نیز بعنوان مشاور ریاست ستاد منصوب گردیده و در این مسئولیت به همکاری خویش ادامه خواهند داد .

 

لینک

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=213

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =