آخرین خبرها

کسب رتبه برتر بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری استان قزوین

همایش ملی “مفهوم‌شناسی سبک زندگی با الگوی اسلامی ـایرانی” با حضور مسوولین امور فرهنگی اجتماعی و بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری‌های کل کشور در استان خراسان شمالی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، در همایش مذکور بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری استان قزوین به لحاظ عملکرد مناسب در زمینه تشکیل این بنیاد و فعالیت‌های سازنده علمی موفق به کسب رتبه برتر کشوری گردید.
بیژن شیبانی مدیر عامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان قزوین گفت: این بنیاد فعالیت‌های قابل تاملی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به تشکیل بنیاد و انتخاب اعضا هیات مدیره بنیاد و برگزاری مجمع عمومی استان، تهیه و تنظیم اوراق و اسناد مکاتبات بنیاد، تهیه ده عنوان بروشور با عناوین مختلف و محتوی صیانت از نهاد خانواده می‌باشد.
وی افزود: شناسایی و فراخوان جذب کمک‌های مردمی بالغ بر 40 نفر از خیرین استان و شناسایی و دعوت از اندیشه‌وران و تشکیل کمیته‌های تخصصی علمی پژوهشی بنیاد در سطح دانشگاه‌ها و موسسات عالی استان از دیگر اقدامات این نهاد است.
شیبانی به راه‌اندازی اتاق مشاوره اشاره کرد و گفت: بنیاد صیانت از نهاد خانواده همچنین در زمینه فعالیت سازنده اتاق مشاوره قبل از مرافعه در محل شورای حل اختلاف استان راه‌اندازی شده که به زوجین قبل از مرافعه و تنظیم دادخواست طلاق مشاوره ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در این نهاد افزود: برگزاری کارگاه ازجمله کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج و بررسی اختلالات روانی زوجین جهت صدور گواهی سلامت روانی حین آزمایش‌های بدو ازدواج و همچنین تشکیل خانه مهر جهت کودکان طلاق از دیگر اقدامات این بنیاد می‌باشد.
گفتنی است در این همایش راهکارهای علمی و مشکلات عملی در راه تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در سطح استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

لینک خبر

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=133

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 11 =