آخرین خبرها

«مجمع عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده تشکیل جلسه داد»

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان؛

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره بنیاد صیانت از نهاد خانواده شعبه سمنان در سخنانی  نهاد خانواده را اصلی ترین نهاد اجتماعی و کانون اصلی تربیت و پرورش انسانها در جامعه دانست.

احمد سیاوش پور دین مبین اسلام را سرشار از احکام و معارف عمیق انسانی دانست که با رفتار بر اساس این منبع عظیم، مشکلات مربوط به رفتارهای اجتماعی و فرهنگی و سایر معضلات موجود را نخواهیم داشت.

وی گفت عالی ترین و کاملترین دستورات الهی را در دین مبین اسلام مربوط به نهاد مقدس خانواده می باشد که از همسریابی تا آداب ازدواج و نکاح ، تربیت فرزندان و رفتارهای بین افراد خانواده را در بر گرفته و مطمئنا پیروی از دستورات الهی و تمسک به سیره پیامبران و ائمه متضمن بقای خانواده و در نتیجه داشتن جامعه ی سالم خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به آمار موجود در دستگاه قضایی استان در مباحث اختلافات خانوادگی و طلاق، این آمار را برای استانی فرهنگی و مذهبی غیر قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: موثرین فرهنگی و مذهبی باید در جهت کاهش این آمار و صیانت از نهاد خانواده تلاش بیشتری نمایند.

سیاوش پور همچنین تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده را با اهدافی مقدس و در جهت حفظ و دوام خانواده ها دانست و گفت: در این بنیاد تلاش شده تا از تمامی ظرفیتهای استان که در جامعه و فرهنگ مردم موثر می باشند از جمله روحانیون، اساتید دانشگاه، مدیران دستگاه های اجرایی و معتمدین بهره گیری شود.

لازم بذکر است در ادامه این جلسه اعضای بنیاد صیانت از نهاد خانواده پیرامون فعالیتهای بنیاد و برنامه های سال آتی بحث و تبادل نظر کردند

 

لینک کوتاه مطلب : https://old.fepc.ir/?p=142

درباره‌ی khanevadeh

همچنین ببینید

برگزاری دوره شناخت خود و درک دیگران توسط استاد مریم مسیحی

به گزارش روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده به نقل از جهاد کشاورزی فارس؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =